Vatandaşları 444 89 12 numaralı Çiftlikköy Belediyesi Çağrı Merkezi hattını aktif olarak kullanmaya davet eden Çiftlikköy Belediye Başkanı Ali Murat Silpagar, bu hizmetin faydalı olacağına inandığını dile getirdi. Başkan Silpagar, “Günümüzde kurumlar hizmetlerini artık teknolojinin nimetlerinden en üst düzeyde yararlanarak veriyor. Çağrı merkezi de Çiftlikköy halkının belediyemizle olan işlerini halletmelerinde bir kolaylık aracı olarak faaliyete geçti. Çiftlikköy Belediyesi’ni her anlamda kurumsallaştırma ve sadece ilçemizde değil, Yalova’da ve bölgemizde bir marka hedefinde adımlarımızı atmaya devam ediyoruz. Vatandaşlarımıza artık birden fazla kanalla ulaşmayı hedefliyoruz. Böylece mesai saatleri içerisinde hizmet vermeye başlayan çağrı merkezimizi arayan vatandaşlarımız, sorunlarını veya taleplerini ileterek kayıt altına alınmasını sağlayacak. Çağrı merkezi operatörlerimiz, yapılan görüşmeleri kayıt altına alacak ve her bir talep, numaralandırılarak ilgili birime ulaştırılacak. Birimlere giden bu talep veya sorunların çözülüp çözülmediği de yine çağrı merkezimizin operatörleri tarafından birimlerden geri dönüş alınarak kontrol edilecek ve vatandaşa bilgi verilecek. Dolayısı ile artık Çiftlikköy Belediyesi’nin birimlerine ulaşmak çok daha kolay olacak” diye konuştu.
Silpagar, “ilk testi bizzat kendim yaptım”
Çağrı merkezimizin almış olduğu kayıtlarla ilgili ilk dönüşleri bizzat kendisinin test ettiğini belirten Başkan Silpagar, “Vatandaşlarımızın taleplerinin yerine gelip gelmediğini bizzat bizi arayan numaralara dönüş yaparak teyit ettim. Verimli çalışacak bir sistem kurduğumuza inanıyorum. Zira vatandaşlarımızdan bizlere gelecek olan olumlu ya da olumsuz her türlü geri bildirim değer taşıyor. Sorununa çözüm bulmak amacıyla arayan kişiye verilecek doğru ve hızlı hizmetle hizmetlerimizi daha da iyiye götüreceğiz diye düşünüyorum. Halkımız için hayırlı olmasını diliyorum. Hizmetlerimizi her daim Hak yolunda, halk için yapmaya devam edeceğiz” dedi.
|